Інформаційний центр сайту Materialy.ua

У цьому розділі зібрані всі питання, які отримує наша служба підтримки та подані докладні відповіді на них. Сподіваємось це допоможе Замовникам та Продавцям.

ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ

1. Що таке сайт Materialy.com.ua?

Сайт Materialy.com.ua це великий будівельний сайт України, який допомагає приватним Замовникам знайти Будматеріали методом публікації оголошення

2. Ваш сайт платний?

Наш сайт є повністю безкоштовним для Замовників.

Для Продавців частина послуг безкоштовна, а частина платна.

Продавці можуть безкоштовно:
- зареєструватися та створити свою сторінку на сайті
- публікувати прайси, документи, фото робіт
- публікувати Акції та Розпродажі
- залишати на день три пропозиції на тендери Замовників

Продавці можуть платно:
- отримувати доступ до контактів Замовників на умовах PRO пакета
- займати перші шість місць в каталозі Продавців
- піднімати свою сторінку вище за інших
- купувати банери у розділах
Більшу частину нашого прибутку ми витрачаємо на залучення нових Замовників, оплачуючи всі можливі види реклами.

3. Яка Ваша роль та відповідальність?

Наш сайт є інформаційним майданчиком (по суті сайт оголошень), на якому одні користувачі знаходять інших і самостійно приймають рішення з ким їм працювати, як оплачувати послуги. Ми, у свою чергу, намагаємося надати Замовнику, якнайбільше інформації про Продавців у вигляді відгуків, рейтингу, перевірених документів і т.д. Ми не знаємо особисто ні замовників, ні продавців, нікого конкретного не рекомендуємо і відповідальності за дії користувачів поза сайтом не несемо.

4.Звідки Ви берете замовлення?

Ми не копіюємо замовлення з інших джерел, усі вони розміщені лише нашими відвідувачами. Ми маємо багато каналів залучення замовлень. Насамперед це відвідувачі з пошукових систем. Ми витрачаємо багато коштів на пошукову оптимізацію нашого проекту. Також ми публікуємо платну рекламу у Google, Facebook, Instagram, банери на інших сайтах. Ну і звичайно більшість замовлень це результат нашої популярності на ринку за багато років.

5. Які покарання порушення Правил?

На легкі та одноразові порушення ми не звертаємо уваги.

За повторні та грубі порушення передбачено блокування облікового запису, як повне, так і часткове. У разі часткового блокування всі вихідні повідомлення блокуються. Якщо ми не перевірятимемо, жорстко боротися з порушниками Правил, блокувати порушників і небажаних користувачів, через півроку сайт непомітно перетворитися на суцільну рекламу. Такий сумний шлях вже пройшло багато сайтів.

6. Чому я не можу купити пакет PRO?

Тому що Ви зареєструвалися як Замовник, а не Продавець. Напишіть Адміністратору прохання змінити Ваш профайл на Продавця.

7. Як з вами зв язатися?

Як і на всіх популярних Інтернет-проектах, у нас працює online служба підтримки користувачів Служба підтримки . Ви можете зв язатись з адміністраторами сайту через форму зворотного зв язку. Перші п ять років ми надавали консультації по телефону, але на жаль сфера будівництва така, що нашим співробітникам доводилося приймати щодня сотні дзвінків, які безпосередньо не стосуються роботи сайту. Тому, досягши порога в 100 000 зареєстрованих користувачів, ми були змушені повністю перейти на систему письмової online підтримки.

Контакт для преси та PR: info(собачка)Materialy.com.ua

Контакт з питань реклами : reklama(собачка)Materialy.com.ua

Кореспонденція: 02000, Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11 БЦ Нова

8.Я забув свій пароль

Адміністратори сайту не мають доступу до паролів користувачів. Ви можете відновити пароль за посиланням.

ПИТАННЯ, ЯКІ ЗАДАЮТЬ ЗАМОВНИКИ

1. Як багато у вас продавців? Чи швидко знайду матеріали?

У нас понад 5 000 продавців та компаній по всій Україні. На будь-яке Ваше замовлення обов язково будуть пропозиції вже за кілька хвилин.

2. Чому я не бачу телефонних номерів Продавців?

Для пошуку продавців Вам необхідно створити тендер. Також Ви можете писати особисті повідомлення Продавцям. Ми показуємо лише кілька номерів Продавців на добу. Ми зробили це обмеження через щоденні спроби використовувати нашу базу даних для рекламних розсилок.

3. Через скільки часу моє замовлення буде опубліковано?

Усі замовлення проходять ручну перевірку перед публікацією. У робочий час з 9.00 до 18.00 перевірка займає трохи більше 10-15 хвилин. У вихідні дні, ранковий та вечірній час не більше години. А ось уночі ми спимо, вибачте :-)

4. Чи є ліміти для публікації замовлень?

Різні замовлення можна опублікувати без обмежень. Одне замовлення можна опублікувати один раз. Потім замовлення можна піднімати в особистому кабінеті. Повторні копії того самого замовлення не публікуються.

5. Чому моє замовлення не з являється на сайті після публікації?

Основною причиною є порушення Правила нашого сайту. Найчастіше це спроби прихованої реклами.

6. Я вже знайшов матеріали, а мені продовжують дзвонити та писати

Зайдіть в особистий кабінет - мої заявки та поставте статус Вашому замовленню ЗАКРИТИЙ

7. Чому я не можу купити пакет PRO?

Тому що Ви зареєструвалися як Замовник, а не як Продавець. Напишіть адміністратору сайту прохання змінити Ваш профайл на Продавця.

8. Як мені вибрати Продавця на Вашому сайті?

Якщо Вам дзвонять, уточнюйте відразу у Продавця, яка адреса його сторінки на нашому сайті. Якщо його немає у нас на сайті, кажіть до побачення, тому що Вам дзвонить незрозуміло хто.

Коли Ви ідентифікували Продавця, насамперед звертайте увагу на відгуки.

Також варто звернути увагу на наявність статусу Продавець, він означає, що людина на фото, дійсно має ПІБ, вказану на його сторінці.

Звертайте увагу, як давно людина зареєстрована на нашому сайті і коли була на ній востаннє. Обов язково перевіряєте телефон через Google. Уточнюйте у листуванні у Продавця, як буде опрацьовано Ваше Замовлення. Чи не збирається він Вас передати комусь. Не давайте передоплат незнайомим та підозрілим людям

9. Я хочу поскаржитися на роботу Продавця.

Ми інформаційний майданчик (по суті сайт оголошень) на якому одні люди знаходять інших і самі приймають рішення з ким їм працювати, як оплачувати послуги, як приймати роботи Ми не несемо відповідальності за все, що відбувається ПОЗА сайтом. Наша служба підтримки та адміністрація не вирішує жодних суперечок, не вникає у відносини сторін і не розуміється на ситуаціях, що сталися на об єктах. Ви можете залишити відгук про будь-якого Продавця на його сторінці.

10. Чому мій обліковий запис заблоковано?

Причина лише одна: порушення Правила користування сайтом. В основному причини блокування це розсилка рекламних повідомлень або створення фіктивних замовлень.

11. Чому мої контакти видаляються під час публікації Замовлення?

Для контактів є особливі поля. Публікація контактів у тексті замовлення не дозволяється.

ПИТАННЯ, ЯКІ ЗАДАЮТЬ ПРОДАВЦІ

1. Я поповнив рахунок через термінал, але грошей на рахунку немає.

Це спосіб поповнення не зручний. Гроші зараховуються не на особисту карту, а на безготівковий рахунок, тому переказ може йти від години до доби. Якщо гроші не зараховані, переконайтеся, що Ви надіслали Адміністратору повідомлення, в якому вказали суму, час та Ваш номер телефону Вказаний при реєстрації!/p

2. Я поповнив рахунок через термінал, але контакти у тендерах не бачу

Гроші зараховані на баланс. Тепер Вам потрібно купити пакет ПРО в особистому кабінеті, списавши гроші з балансу.

3. Чому я купив платний пакет та не бачу номера Замовників.

Причина 1: проблема у Вашому браузері, спробуйте змінити його.

Причина 2: у нас є обмеження щодо перегляду кількості тендерів на добу (10-15 номерів) Можливо, Ви перевищили ліміт.

4. Чому мій обліковий запис заблоковано?

Причина 1: порушення Правил користування сайтом та автоматичне блокування на добу. Причина блокування - розсилка однотипних рекламних повідомлень в особистому листуванні. Ви зможете входити в свій обліковий запис, але не зможете дивитися жодні контакти на сайті і Ваші повідомлення ніхто не бачить.

Причина 2: порушення Правил користування сайтом та ручне блокування. Ви зможете входити в свій обліковий запис, але не зможете дивитися жодні контакти на сайті і Ваші повідомлення ніхто не бачить.

Причина 3: грубе чи повторне порушення Правил. Обліковий запис повністю блокується. На запитання служба підтримки не реагує. Даний вид блокування застосовується в крайніх випадках по відношенню до шахраїв, неадекватних користувачів, людям які завдають шкоди нашому сайту. Коли ми застосовуємо це блокування, ми маємо технічне підтвердження фактів порушень Правил.

Абсолютно кожен заблокований користувач пише в службу підтримки: я нічого не порушував. Будь ласка, не турбуйте наших Адміністраторів, прочитайте спочатку уважно Правила, і Ви знайдете причину. Найчастіші приводи для блокування: рекламне розсилання для будь-яких цілей, створення нових реєстрацій під іншими іменами після блокування, крадіжка замовлень для перепродажу, фіктивний обліковий запис (Ви не Продавець або номер телефону не належить Продавцю)

Звертаємо Вашу увагу на цифри: користувачів у нас більше 5 000, а блокуємо ми 1-2 на тиждень. Усі продавці абсолютно нормально працюють багато років, окрім рідкісних порушників.

Ми приймаємо скарги лише у рамках діяльності сайту. Все, що відбувається поза сайтом, знаходиться не в нашій компетенції. Приклади порушень, на які ми реагуємо: замовник шахрай і у Вас є, як мінімум звернення до поліції, замовник ображає Вас у листуванні.

5. Я хочу поскаржитися на опубліковане замовлення

Якщо у Вас є точна інформація, яку Ви можете підтвердити, що Замовник порушує правила Правила, напишіть адміністратору і ми вживемо заходів. Приклади порушень: замовлення розмістив шахрай, не вірний номер телефону, замовлення вже неактуальне.

6. Я отримую рекламу від інших користувачів

У нас працює автоматична система блокування рекламних повідомлень, але перші повідомлення встигають пройти захист. Якщо Вас, хтось турбує рекламою, напишіть адміністратору і ми негайно вживемо заходів.

7. Які гарантії, що я продам щось через платний пакет?

Все залежить тільки від Вас. Якщо у нас є багаторічні користувачі ПРО пакету, значить вони щось продають :-)

8. Як мені видалити свій профіль?

Потрібно написати адміністратору сайту і ваш профіль буде видалено через 14 днів. Чому не одразу? Ми хочемо бути впевнені, що Продавець не намагається сховатися від Замовника після якоїсь конфліктної ситуації.

Звертаємо Вашу увагу, що створити новий обліковий запис на той же номер телефону не вийде.

9. Навіщо Ви перевіряєте паспорти?

Цей процес є виключно добровільним і не обов'язковим, тобто за Вашим бажанням. Іншого шляху перевірити особу Продавця не існує. Нам не потрібні жодні сторінки паспорта, окрім першої. Ми хочемо переконатися, що ПІБ людини та її обличчя справжні. Ми не зберігаємо фото та не обробляємо персональні дані. Звіряємо і одразу видаляємо.

10. Чому є ліміт на перегляд номерів телефонів Замовників на добу?

Тут, потрібно дякувати посередникам, які стали активно красти замовлення з нашого сайту для продажу. Саме завдяки їм цей ліміт з'явився в 2018 році. У той же час, звичайних Продавців ці ліміти не стосуються, адже 99.9% наших клієнтів спілкуються із замовниками через особисті повідомлення та переглядають не більше 20 номерів телефонів замовників у ТИЖДЕНЬ. Це наша статистика за 7 років роботи.

Цей ліміт описаний і в Правилах та при покупці пакету PRO. Якщо хтось з PRO облікового запису дивиться багато днів поспіль по 10-15 номерів, ми повертаємо кошти на цей обліковий запис і припиняємо надавати йому послуги.

Ліміт працює в автоматичному режимі: уявіть час у вигляді довгого відрізка, якщо взяти будь-який період 24 години на відрізку, то за нього можна побачити 15 номерів.

11. Як змінити номер телефону, назву, прізвище чи зображення?

Це може зробити тільки Адміністратор сайту на Ваше прохання. Служба підтримки..

12. Чому в мене зникли зірки з рейтингу?

Також причиною може бути створення клонів на сайті (реєстрація від іншого імені) та негативні відгуки.

Якщо Ви не знайшли відповідь на своє запитання, напишіть його адміністратору у верхній частині сайту. Ми відповідаємо на запитання у робочі дні з 9.00 до 18.00

Звертаємо Вашу увагу, що Адміністратор може не відповісти на запитання, відповідь на яке, є на цій сторінці і Вам просто ліньки його прочитати :)

13. Что такое подписка на пакет PRO?

Раніше на нашому сайті можна було придбати платний пакет на місяць. Щоб сплатити його далі, треба було чекати на закінчення терміну дії попереднього пакета. Така процедура була не зручною, майстрам доводилося стежити за датою закінчення пакета та щоразу вводити платіжні реквізити. Тому ми отримали багато прохань зробити всі пакети з автоматичним продовженням. Тепер, з лютого 2021 року, пакети купуються за передплатою. Так працюють усі сервіси світу, що надають послуги на щомісячній основі: Apple, Youtube, Google итд

Как это работает:
Насправді нічого не змінилося. Ви купуєте передплату на ПРО пакет, яка буде автоматично продовжена через 30 днів, якщо Ви не відмовитеся від передплати до цього моменту. При автоматичному продовженні сума знімається із вказаної карти.

Корисна інформація
- Вам не потрібно вводити щоразу реквізити картки
- Ви можете прив'язати кілька карток і вибирати з якою буде наступна оплата
- Ви можете у будь-який момент видалити картку
- ми не зберігаємо номери карток і не маємо до них доступу, вся обробка відбувається на сайті платіжної системи
- Ви можете у будь-який момент перейти на передплату іншого ПРО пакету
- якщо Ви відписалися від пакета, він не зникне, а працюватиме до закінчення терміну дії, просто потім автоматично не триватиме
- якщо у Вас на карті немає коштів, автоматичне продовження не спрацює і передплата сама припиниться


Не можна в принципі купити підписку, не погодившись на умови автоматичного списання і не прийнявши їх!


В особистому кабінеті видно з якої карти і коли буде списання вартості передплати https://www.rabotniki.ua/account/pro


Ми надсилаємо SMS про те, що передплату продовжено із зазначенням суми списання
Ми чесний сайт і якщо наш користувач чогось не зрозумів, ми завжди йдемо йому на зустріч і повертаємо списану суму передплати.

Якщо Ви не знайшли відповідь на своє запитання, напишіть його Адміністратору.
Служба підтримки відповідає на запитання у робочі дні з 9.00 до 18.00

Звертаємо Вашу увагу, що Адміністратор може не відповісти на запитання, відповідь на яке, є на цій сторінці і Вам просто ліньки його прочитати :)

Служба підтримки